zondag 13 april 2014

Mijn naam is Haas.. en een update van DE Deken


Ik heb de smaak goed te pakken, hier mijn eerste knuffel op vijf pennen gebreid!!!

Heb wel even gedaan over het borduren van het snuitje. Eerst alles zwart met blauwe oogjes  daarna alles roze met grijze oogjes, om uiteindelijk tot alles grijs te komen, dit staat toch het leukste.

In mijn enthousiasme dacht ik ook meteen een truitje te breien, maar ik dacht het al tijdens het breien, deze gaat nooit passen, en inderdaad het truitje is veeeeel te klein dus deze moet nog een keer opnieuw gemaakt worden, maar dat komt later nog wel eens, eerst wil ik nog een leuk paasei proberen te breien met een leuk patroon.



Helaas te klein voor haas


Door al het gebrei ;-)), was ik achter geraakt met DE Deken, dus in dit weekend even een inhaalslag gemaakt, zie hier, al mijn huiswerk is weer af, op naar week 16!!
T/m week 15

Nog een weekje werken en dan lekker een korte week, want volgende week is het PASEN, zin in!!!

Nu nog even genieten van de zondag voordat de arbeid roept.
Ik wens jullie allen alvast een fijne week, 
en tot blogs maar weer :-))
Liefs Chantal
X







8 opmerkingen:

  1. Wow hij is echt super leuk geworden! petje af! Ben benieuwd naar je eerste ei ;-)
    En ook al past hij niet, dat truitje is te cute! Fijne zondag avond. -X- Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je haas ziet er super uit, zie mezelf nog niet met 5 pennen breien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje is het geworden, knap gedaan! En het truitje is inderdaad erg cute. Liefs, Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke haas! Ik ben benieuwd welk ei je gaat breien. Die zijn ook zo leuk! Je deken heeft prachtige kleuren zeg. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief zeg, dat haasje...
    Ennehhh: over welke deken/huiswerk gaat het? Ziet er nml erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. your hare is adorable!!!!!
    xxxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig geworden! Daar mag je met recht TROTS op zijn!
    Wat een lekker kontje heeft Haas, hihihi!
    Jammer dat het truitje niet past, zou mooi kleuren bij z'n oogjes :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke haas heb je gemaakt :D
    Jammer dat het truitje niet past, misschien een kleinere haas maken die erin past ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Sorry, voor de Woordvertificatie ;-(( ik heb op dit moment erg veel last van Spam.

Ik lees je reactie altijd met veel plezier.
Groetjes Chantal