zondag 8 november 2015

Baby Blue

Gisteren had ik een babyshower, een vriendinnetje is zwanger. 

Ze verwacht een jongetje.

Ik besloot om een leuk aandenken te maken voor iedereen die erbij was.

Ik haakte 14 gelukshangers, ik heb het patroon uit het boekje ' gelukspoppetjes haken' en heb er mijn eigen draai aangegeven.


Twee weken geleden kreeg ik het bericht dat er een babyshower werd georganiseerd voor haar en ben toen meteen aan de slag gegaan.



Productie werk

Alle popjes kregen een label

Bijna klaar de oogjes moeten er nog op :-))


Tadaaah met oogjes
Gisterenmiddag nog even alle popjes leuk ingepakt en daar zijn ze dan, om mee te nemen







Het was een zeer geslaagde avond.
Liefs Chantal
X



6 opmerkingen:

  1. Aaargghhh!! Productie-ami's!! Respect!!
    Mijn vingers tintelen al bij de aanblik.
    Het ziet er érg leuk uit!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee, wat een klus, maar het ziet er heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, zo knap! Zullen ze zeker blij mee geweest zijn!!
    Ik ben niet zo goed in 20 keer hetzelfde haken, zeg maar rotslecht :-)
    Dus petje af; goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ziet er zo leuk uit al die popjes... wel een klus! Ik heb ooit ook zo één gemaakt. Heel schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk Chantal! Maar wat een werk... In twee weken? Petje af hoor. Ze zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Sorry, voor de Woordvertificatie ;-(( ik heb op dit moment erg veel last van Spam.

Ik lees je reactie altijd met veel plezier.
Groetjes Chantal