donderdag 2 januari 2014

Nog 1 nachtje slapen...

Jaja en dan begint de CAL ( Crochet a Long 2014)

Ik vind het een erg leuk idee dat er inmiddels zo'n 1600 haaksters meedoen met dit project. ik krijg er een gevoel  van saamhorigheid van, hahaha!!

Mijn bolletjes liggen al klaar, ik gebruik acryl Bianca van de Wibra:

Donkerbruin
Lichtgrijs
Beige
Lichtroze en/ of Lichtblauw of toch allebei. daar ben ik nog niet helemaal over uit!!

Ik heb mezelf aangemeld op de facebookpagina: Dutch crochet, a granny a day 2013 ( dit is nog de naam van vorig jaar) deze facebookpagina is ontploft met gekte over 'DE'  deken.

Ik ga haken met haaknaald 4,5 of 5



Er wordt aangeraden om stitch markers te gebruiken, deze heb ik niet. 
Nu zag ik op facebook een medehaakster die zelf stitch markers had gemaakt met veiligheidsspelden en kralen.

Ik heb haar ideetje gepikt ( ze weet ervan hoor :-) ) en dit zijn ze geworden:


Mijn vorderingen van de deken zullen jullie de komende 42 weken op mijn blogje te zien krijgen, en nog heel veel meer andere projectjes die ik nog tot uitvoering wil brengen.

Nog een hele fijne dag en tot blogs.
Liefs Chantal 
X



1 opmerking:

  1. wat een gave stitch markers ♥♥ en jij behoort wel tot een hele grote familie... ik ga ze niet allemaal volgen hoor haha ... maar jou oa wel ♥ succes x

    BeantwoordenVerwijderen

Sorry, voor de Woordvertificatie ;-(( ik heb op dit moment erg veel last van Spam.

Ik lees je reactie altijd met veel plezier.
Groetjes Chantal