vrijdag 17 januari 2014

Yellow



In het blogje van 29-11-2013 hebben jullie kunnen zien dat ik mij niet in kon houden om een Bulky van de Hema te kopen.


Lang wist ik nog niet wat ik ervan zou maken, uiteindelijk is het een shawl geworden.



Op Pinterest kwam ik een leuke geborduurde knoop tegen, en jaja deze heb ik nagemaakt. Op de markt een "kale"knoop gekocht waar je stof omheen kan maken.



Ik vouw de shawl in de lengte dubbel, hij draagt heerlijk zacht en is lekker warm.


En zoals belooft de vordering van de CAL 2014 t/m week 3



Een prettig weekend!
Liefs Chantal
X



3 opmerkingen:

  1. Mooie sjaal, die ziet er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owwww dat is DIE bol van de Hema waarvan ik de kleur echt prachtig vind!
    Wow schitterende sjaal!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wowww dit is schitterend ... beetje laat maar loop WAT achter hihi
    ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen

Sorry, voor de Woordvertificatie ;-(( ik heb op dit moment erg veel last van Spam.

Ik lees je reactie altijd met veel plezier.
Groetjes Chantal