zaterdag 7 juni 2014

Let's meet the Blogsters.....

Lisanne van Draad en Praat... en Hennie van Kreamade organiseerden een Blogster workshopmiddag
Wat een ontzettend leuk idee! 

Gisteren was het zover.. in Schoonhoven bij WolCafe van eigenaresse Leonie, een hele leuke winkel echt een om jaloers op te worden.

Het is een ontzettend leuke middag geworden, de blogsters die ik heb leren kennen zijn:

Carmen van Crafty queens
Dorine van Doortje Dartel
Linda van Linn Creatief
Renee van Van Renee
Margaret van Amber's Creaties
Lisa Fleur van Sailors & Sirens

En natuurlijk Lisanne en Hennie niet te vergeten


Foto van Draad en Praat...

We hebben een workshop inhaken gevolgd, super deze techniek. 
Alleen tellen en kletsen tegelijk was al een kunst op zich, natuurlijk moest ik het een paar keer uithalen omdat ik de tel kwijt was, hihi.

Hier mijn 'work in progress' Het wordt een heel erg leuk tasje annex etui. Het eindresultaat volgt zeer snel.


De workshop was zeer geslaagd en wat een gezellige mensen bij elkaar, we werden na afloop enorm verwend met een Goodiebag met gezellige spulletjes erin en blogstes  Linda en Renee hadden een klein cadeautje voor ons allemaal.

In de Goodiebag zaten ook nog eens super leuke Labels en Lisanne heeft er een label bijgedaan voor het Opkikkertje, deze gaan jullie later nog eens treffen op mijn blog.
Hennie heeft een huisjeshanger van dekens gemaakt.



Ennnn..... ik kon het niet laten om een bol "Limeted by Wolcafe" te kopen, 900 meter draad, genoeg voor één shawl te maken.
De kleur kiezen was nog ff een ding, haha teveel keus natuurlijk, eindelijk gezwicht voor mij 'eerste' keus



Het was een zeer geslaagde middag om zekers nog eens over te doen.
Op de blog van Lisanne Draad en Praat... een uitgebreid verslag met foto's van deze gezellige middag.

Ik ga weer verder aan mijn tasje, ik wens jullie een fijn lang weekend toe
en tot blogs
Chantal


9 opmerkingen:

  1. Dat was zo te lezen een super leuke dag, nu lekker nagenieten :-)
    Ik ben benieuwd nnaar je tasje, dus haak maar snel door (in alle rust ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was zeker super gezellig! Echt super om je te ontmoeten. Ben benieuwd naar het eindresultaat, en idd kletsen en inhaken tegelijk is een uitdaging hihihi ;-)..
    Fijn weekend, liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De wol voor de sjaal ziet er heel erg mooi uit.

    Dat wordt vast een kanjer. Net zoals het tasje. Ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal, dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog! Ik ben jou ook meteen gaan volgen, leuk om er weer een paar blog-vriendinnen bij te hebben! Jouw wolcafe-bol is ook zo mooi.. Hou ons op de hoogte wat je ermee gaat maken! xx Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat was het gezellig hè deze middag! Heel leuk om jou te leren kennen! En ook mijn etuitje is nog niet af hoor! Gisteren wel een stukje verder gekomen, maar dat komt helemaal goed. Wat heb je een prachtige bol uitgekozen!!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik lees en zie op de foto's dat dit een heerlijke dag geweest moet zijn!Altijd leuk zo'n ontmoetingsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. MMMM chantal.... zo jammer dat ik er niet bij kon zijn!!!!!
    Maar ja, Twente en Schoonhoven liggen nu eenmaal niet binnen een straal van 30 KM bij elkaar in de buurt... plak er rustig minstens 100 voor!!!

    Maar jij hebt het leuk gehad, dat merk ik aan je leuke blogje!!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Chantal, wat een leuke middag hadden we vrijdag hé! Top om zo andere blogsters te ontmoeten. En ik ga je volgen hoor.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat was het een super middag. Leuk om jou te ontmoeten.
    Een mooie blog heb je om verder te volgen :).

    BeantwoordenVerwijderen

Sorry, voor de Woordvertificatie ;-(( ik heb op dit moment erg veel last van Spam.

Ik lees je reactie altijd met veel plezier.
Groetjes Chantal