donderdag 1 januari 2015

Happy New Year....

Oh oh oh wat heb ik mijn blog laten versloffen, ik ben op dit moment steeds meer op Instagram te vinden, zie rechts hier op mijn blog een button om naar mijn Instagram te gaan.

Ik wil al mijn blogdinnen een fantastisch creatief 2015 toewensen.



Zoals beloofd laat ik het Kraamcadeautje zien waar ik het in mijn vorig blogberichtje over heb gehad





en natuurlijk een paar baby Ugg's erbij 


Ik heb mijn kerstboom dit jaar aangekleed met de gebreide kerstballen, jammer dat hij weer opgeruimd moet worden, ik ben er nog niet over uit wanneer ik de boom opruim, misschien wacht ik wel tot na drie koningen ;-)) ik vind het zo gezellig staan.


Op mijn werk kregen wij een zelfkeuze kerstpakket, ik koos een boekenbon en heb deze fantastische boeken gekozen


Ik heb nu kerstvakantie en heb nu extra veel tijd om te haken dus haakte ik uit het boek Puur Haken deze pannenlap


En ben ik nu bezig met de wintersjaal uit ditzelfde boek. De kleur is moeilijk op de foto te krijgen, maar in werkelijkheid is deze heel donkerblauw bijna zwart.



Tussendoor maakte ik nog een handig naaldenmapje van vilt naar het idee uit de  laatste Mollie Makes 




Van mij mag deze vakantie nog wel een paar weken duren maar helaas aankomende maandag moet ik toch echt weer aan het werk.

Ik ga weer snel door aan mijn wintersjaal
Tot blog of tot Instagram

Liefs 
Chantal
X

4 opmerkingen:

  1. Bezig bijtje!! Mooie dingen heb je gemaakt!
    Ook voor jou een geweldig, liefdevol en gezond 2015!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt 't druk gehad! Instagram doe ik nog niet. Misschien ook maar eens aan beginnen... Jij ook een goed 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, jij bent productief geweest en allemaal zo leuk!
    De kraamcadeautjes vallen vast en zeker in de smaak; zo schattig en toch stoer :-)
    Jij hebt ook een mooie boom, ik kan me voorstellen dat je er nog niet op uitgekeken bent.
    voorlopig kun je je wel vermaken met die leuke boeken, wel jammer dat je vakantie nu over is. Maar zonder periodes van werken bestaan er geen vakanties, net als dat er zonder bergen geen dalen bestaan, het is dus wel ergens goed voor dat je maandag weer aan de slag moet/mag ;-)
    Ik wens jou ook een fantastisch 2015 toe, met heel veel moois op je pad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een mooie creaties heb je te tonen! Ik weet zeker dat de kraamcadeautjes in de smaak zullen vallen: wie zou er nou niet blij worden van deze überschattige baby Ugg's en knuffel? Gave pannenlap ook! Moet dat naaldenmapje van Mollie Makes nog maken, ik maak hem met de hexagonnetjes. Heb die nog nooit geprobeerd dus ben benieuwd. De jouwe is overigens zeer geslaagd! Een heel fijn creatief jaar vol mooie momenten samen met iedereen die je lief is!

    BeantwoordenVerwijderen

Sorry, voor de Woordvertificatie ;-(( ik heb op dit moment erg veel last van Spam.

Ik lees je reactie altijd met veel plezier.
Groetjes Chantal