vrijdag 9 oktober 2015

Van alles wat deze week....



Ik maakte Muis voor een vriendin, zij verwacht haar eerste kindje in December



En deze mini Uggs niet te vergeten :-))



Vanmorgen ben ik er geweest en ze is er heel erg blij mee.

Verder deze week:

Ik heb een Lockmachine gekocht bij de Lidl, ik ben er zo blij mee, alleen het inrijgen valt erg tegen.
Het is mij nog niet helemaal gelukt maar ik ben een volhouder.

Hebben jullie ervaring met de Lockmachine van de Lidl?


mooi he!

ingewikkeld inrijg schema


ook meteen de basiskleuren erbij gekocht

Fijn weekend
Chantal

7 opmerkingen:

  1. Muis is te gék! Dat appeltje op zijn broek; cool!
    Gave aankoop, de lockmachine, reuze handig!
    Ik kan je helaas niet helpen, want meer dan weten wat hij dat en hoe ontzettend handig het is, weet ik niet... Maar dat komt vast goed. Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi je kraamcadeau Chantal. Kan je helaas niet helpen met je lockmachine. Kan net uit de voeten met een gewone naaimachine ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een leuke muis. Vooral dat broekje met de appelapplicatie maakt hem extra leuk. Samen met de mini-uggs echt een leuk kraamcadeau.
    Ik heb geen ervaring met deze lockmachine. Bij mijn lockmachine was het inrijgen ook altijd een flinke klus. Ik merkte dat ik hem daardoor steeds minder graag gebruikte.
    Maar oefening maakt het wel steeds makkelijker. Dus gewoon doorzetten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief van je, die cadeautjes voor je zwangere vriendin! Trouwens heel mooi gemaakt van je! Veel succes met je lockmachine, het is één van de redenen dat ik me er geen durf te kopen, omdat ik bang ben dat ik er niet mee aan de slag kan :-) Maar je vindt vast wel iemand die het wél kan. Of zoek eens op YouTube? Succes!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het inrijgen van een lockmachine is volgens mij altijd lastig. Ik heb zelf de Bernina van mijn moeder gekregen, maar die is ook ingewikkeld. Wat mij wel helpt is op het plaatje kleur voor kleur rustig te volgen, stap voor stap en meestal zit het dan wel goed, maar mijn "gewone" naaimachine is zo makkelijk in gebruik en tsja, die staat er naast.... ;-)
    Mooie muis en schattige slofjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk cadeautje heb je gemaakt zeg! Vooral het muisje vind ik heel erg leuk gemaakt zeg! Ben benieuwd naar de rest van je foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, je breiwerkjes!
    Schattig dat muisje en lieve slofjes!
    Ja, ik heb ook nog al eens problemen met inrijgen van de lockmachine....
    Ik moet hem inrijgen van rechts naar links, dat is bij mijn machine belangrijk....
    Volhouden hoor, handig in gebruik!

    BeantwoordenVerwijderen

Sorry, voor de Woordvertificatie ;-(( ik heb op dit moment erg veel last van Spam.

Ik lees je reactie altijd met veel plezier.
Groetjes Chantal