zondag 14 april 2013

Krukje

Vandaag.... eindelijk lekker weer om in de tuin te zitten.

Manlief is een krukje aan het maken van reststukken hout dat we nog hadden liggen in de schuur.

Ik ga er een hoesje omheen haken ( het idee heb ik gepikt van woodwoolstool )


lekker in het zonnetje



 
Verven met white wash verf
 
En....klaar is het krukje.
 
 
Ondertussen ben ik bezig geweest om leuke kleurtjes uit te zoeken....

 
 
 
En dan...... haken maar
 
 
Natuurlijk wel in het zonnetje
 
 
 
 
De eerste zijn inmiddels klaar, het is nog wel eventjes werk, als het krukje klaar is laat ik jullie het resultaat nog zien.
 
 
 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sorry, voor de Woordvertificatie ;-(( ik heb op dit moment erg veel last van Spam.

Ik lees je reactie altijd met veel plezier.
Groetjes Chantal