zondag 21 april 2013

Wildbreien

Net terug van een weekend Zeeland. Heerlijk uitgewaaid, en een route van Wildbreien gevolgd, toevalligerwijs.



 



Erg verrassend om dit zo tegen te komen op een plek waar je het niet verwacht, het is een initiatief van polderhuis

Het weer was supermooi, ondanks de harde wind.



Ook nog wat gehaakt natuurlijk, nog steeds bezig met het dekje voor het krukje,


Eenmaal weer thuis, bleek toch dat het niet  om de zitting van het krukje past, dussss... de rand weer helemaal uitgehaald en opnieuw begonnen, ik ga er zo weer mee verder, met het krukje naast me zodat ik tussendoor kan passen en meten.

Fijne avond nog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Sorry, voor de Woordvertificatie ;-(( ik heb op dit moment erg veel last van Spam.

Ik lees je reactie altijd met veel plezier.
Groetjes Chantal