zaterdag 22 februari 2014

Geef me een roosje een roosje....

Zoals jullie al hebben gelezen in een van mijn vorige blogjes, heb ik een super leuk borduurboek gekocht.

Even een leuk project voor tussendoor ( zeg maar een "Gigantisch" project, het gaat namelijk een stuk trager dan haken, hihi)

Ik borduur op stramien 4mazen per centimeter, met acryl garen wat ik nog heb liggen. Het zijn halve kruisjes.




En bij een borduurwerkje hoort natuurlijk Grootmoeders Appel Kruimel taart met Slagroom,Hmmm


En ook alvast wat voorjaarsbloemen gekocht in de tuin, mooie Primula's




Nog een fijn weekend en Freubel ze!

Liefs Chantal
X



10 opmerkingen:

  1. Mooi borduurwerkje!!
    Enne... kan ik bij jou een kopje koffie mèt krijgen? Alleen dan zònder slagroom aub!!
    Heerlijk!! Jij haalt het voorjaar gewoon naar je toe!!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owwww dat gaat heel wat worden enorm leuk
    lekker hoor in gedachte neem ik ook een hap met je mee
    en je bloemen zijn lovely ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat gaaf dat borduurwerk! Ik geloof dat ik er wel een plekje voor weet! Mocht je hem zelf niet kwijt kunnen! ;-) groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. love your embroidered rose!!!!!
    xxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja inderdaad het borduren is een stuk intensiever maar niet minder leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mjammie! En zelfs je bordjes zijn in voorjaarssferen :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi!! Daar zou je een mooie kussenhoes van kunnen maken. Gaaf boek is dat he!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig ben ik geen zoetekauw, ga je binnenkort op mijn blog lezen ivm die award (ben er mee bezig hoor)
    maar ik hou des te meer van je borduurwerk. En nu moet ik dat boek ook ineens hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi! Ik heb dat boek al eens in mijn handen gehad, en gedacht: zou ik? Nu ik je werk zie: JA!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Chantal,
    Het spijt me maar ik hen perongeluk de reactie die jij hebt geschreven verwijderd zou je die aub opnieuw kunnen sturen?

    BeantwoordenVerwijderen

Sorry, voor de Woordvertificatie ;-(( ik heb op dit moment erg veel last van Spam.

Ik lees je reactie altijd met veel plezier.
Groetjes Chantal