maandag 3 februari 2014

Sweet so Sweet....

Allereerst wil ik mijn lieve volgsters en blogdinnen bedanken voor de leuke en lieve reacties op mijn "Bloem punaises"
 
Ook Loes ( van Freubelweb) wil ik hierbij bedanken voor de vermelding op Freubelweb, het is zo leuk om daar je zelf verzonnen werkje terug te zien. :-)  :-)  :-)
 
Nu even iets heel anders, ik zag op een blogje dat ik volg zo'n leuk idee, dit idee is in mijn hoofd gaan zitten en niet meer uit mijn gedachten gegaan tot gisteren toen ik het tot uitvoering bracht (het is wel een geknutsel geweest, maar wel goed gelukt al zeg ik het zelf)
 
Nu heb ik de rust weer gevonden, herkenbaar??
 
Het idee komt van het blogje ( klik op de link) Airali Handmade, Where is the wonderland? 
 
Ik ben er superrrrrrr blij mee, ik krijg wel meteen zin in iets zoets als ik mijn sleutels pak ;-)
 
 



 
Fijne avond
Liefs Chantal
X

8 opmerkingen:

  1. owwwwwwwwwwwwww chantal wat een leukerd zeg ♥ enorm gaaf gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat worden je sleutels zo zoet bewaard, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wil je nog feliciteren met je vermelding !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lovely!!! I know the blog where this come from!!!!
    xxxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt. Leuk hoor. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohw deze is zó leuk :D wat een goed idee.
    Het vilt bovenop ziet er ook zo mooi uit, veel mooier als dat je het zou haken.

    Ja heel herkenbaar, een idee in de hoofd wil er niet meer uit, totdat je het uitvoert :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woow, great!!!
    Have a sweet weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen

Sorry, voor de Woordvertificatie ;-(( ik heb op dit moment erg veel last van Spam.

Ik lees je reactie altijd met veel plezier.
Groetjes Chantal