woensdag 19 februari 2014

Nominatie Liebster Award


Wat goed... en een super leuk idee!!

Ik ben genomineerd voor de LiebsterBlog Award. Ik heb hem ontvangen van Draad en Praat

Ik ben vereerd ;-) Dank je wel Lisanne




De regels van de Liebster Blog Award zijn:

  • De liebster award is bedoeld voor bloggers met minder dan 200 blog(lovin) volgers.
  • Je moet "11 facts about me" delen.
  • Je moet degene die jou genomineerd heeft linken in je blogpost.
  • Je moet de 11 vragen beantwoorden van degene die jou genomineerd heeft.
  • Kies 10 nieuwe bloggers die jij wilt nomineren en link ze in je blogpost.
  • Stel 11 nieuwe vragen op voor de bloggers die jij genomineerd hebt.
  • Laat een comment achter op de blogs die jij wilt nomineren

Nou daar komt ie dan!!


                       11 facts about me.

1.    Ik ben 24 juni jarig en dit jaar wordt ik 40, maar...ik voel me nog 20 ;-))

2.    Ik ben bijna 18 jaar samen met  manlief.

3.    Mijn andere grote liefdes; Otis, Kees en Suus de katjes! 

4.    Van origine ben ik bloemist, maar heb jaren terug een omscholing gedaan en heb nu een leuke baan op een groot kantoor.

5.    Mijn creatieve gedachten stoppen nooit.

6.    Mijn grootste overwinning is "stoppen met roken" 4-3-2011 ben ik gestopt, super trots ben ik daarop:-)  

7.    Alle afleveringen heb gezien van Desperate Houswives. Echt Geweldig!

8.    Ik ben verslaafd aan wol en katoen, van er alleen al naar kijken wordt ik al vrolijk, ze noemen mij ook wel een 'WOLOFIEL' whahaha 

9.    Soms zou ik willen dat de dag uit 48 uur bestond.

10.  Ik kan het niet uitstaan dat het mij niet lukt om met 4 breipennen te breien, grrr, elk jaar opnieuw  doe ik een poging, dit jaar ga ik het dus weer proberen.

11.  Ik kijk graag Rudolph's Bakery op 24 kitchen. 


Zo die facts zijn jullie weer rijker......deze vragen moet ik beantwoorden:


1. Je kan niet zonder? 

Mijn lenzen, hihi

2. Liever haken of liever breien? Of nog weer iets anders?

Hele moeilijke vraag, het verschilt per week, de ene week haak ik het liefst de andere week brei ik liever, ohhh en borduren kan ik niet laten en heel heel soms ga ik punniken!

3. Je bent dol op?

Manlief, na 18 jaar zijn we nog gek met elkaar, we hebben de grootste lol samen

4. Wat krijg je het liefst?

Makkelijke vraag, hihi Garen garen en nog eens garen

5. Je droomt van?

Vakantie naar de Maladiven of BoraBora eilanden, heerlijk zo´n hutje in de zee, en een midweekje New York daar wil ik ook nog graag heen.

6. Je allerfijnste handwerkboek is?

Ik vind de boeken van Arne en Carlos heel mooi in elkaar gezet, deze boeken hebben een prominent plaatsje in de kast in onze huiskamer. maar een boekje waar ik veel aan heb is het boekje met 250 haakwerksteken van Marie Claire. 

7. Je eet het liefst?

Zuurkool met een rookworst van de HEMA!! hmmm heerlijk

8. Wonen er dieren bij je in huis?

Bij ons in huis wonen Otis Kees en Suus de katjes en nog een stel goudwindes in de vijver ( deze zwemmen sneller dan goudvissen dit ivm Kees onze beste visser in huis) en ergens een nestje met lievenheersbeestjes, nu moet ik bekennen dat ik ze lang niet meer gespot heb :-)

9. Wat doe je het liefst als je vrij bent?

Handwerken en weekendjes op pad met onze camper, maar dan gaat mijn handwerkje gewoon mee ;-)

10. Je lievelings drankje is?

Ik ben niet meer zo van alcohol, vroeger dronk ik het liefst Tia Maria met ijs, nu neem ik een rose, maar thuis drink ik het liefst karvan cevitam bosvruchten.

O ja...Ik kan 's ochtends niet zonder een kopje koffie de deur uit.

11. Je blogt graag over?

De dingen die ik maak, en ik kijk graag naar andere blogjes, ik kan er uren in verdwijnen :-) hoe noemen ze dat; Verslaafd aan bloggen!! hihi




Nu weten jullie heel wat mee over mij.
Maar nu de blogsters die ik heb genomineerd, komen ze dan...

 in willekeurige volgorde:












Gefeliciteerd, ik heb jullie genomineerd omdat ik jullie heel graag volg en jullie mij stimuleren met jullie leuke en lieve reacties, heel erg bedankt daarvoor.!!!



Mijn vragen aan jullie zijn:

1. Wat is je favoriete jaargetijde?

2. Als ik een dagje vrij ben dan...?

3. Je lievelingsboek/ schrijver is...?

4. Liever haken of liever breien of ...?

5. Heb je een stopwoord of zin die je altijd gebruikt?

6. Waarom ben je met je blog begonnen?

7. Waar ben je trots op?

8. Zoet of hartig?

9. Favoriete kledingstuk?

10.Leukste herinnering?



Nou dames veel succes! ik ben heel benieuwd naar jullie antwoorden.

Veel plezier...




Liefs Chantal
X

5 opmerkingen:

  1. Super leuk om te lezen Chantal! Heel erg leuk om meer van je te weten! Liefs Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het superleuk dat je me genomineerd hebt maar ga er niet mee verder, ben niet zo'n type dat ik vind dat iedereen maar alles van me moet weten.
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, dat is eens een keer iets anders, leuk!
    Je 20 voelen dat herken ik alsook die Desperate Housewives. Heb zelfs hun kookboek, de basilicumsoep van Bree is echt een aanrader...Verslaafd aan garen en blogjes lezen, tiens tiens ook al zo herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor de nominatie, ben er blij mee, maar....
    Ik ga er op mij blog niets over vermelden. Ik houd privé graag privé.
    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk om al deze dingen over je te lezen
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Sorry, voor de Woordvertificatie ;-(( ik heb op dit moment erg veel last van Spam.

Ik lees je reactie altijd met veel plezier.
Groetjes Chantal